• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Få hjälp med lån av bekant

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Skönt att du fick ordning på din ekonomi och vilken snäll chef som tog lån på så mkt pengar....hoppas du betalar tillbaka allt. Den jag tkr synd om här är hennes man gahh..han vet inte om något? Ja ibland kanske de e lika bra att man inte vet om vissa saker men ändå de lär ju komma fram.. :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Tänk vad härligt att få unna sig allt detta, det är även härligt med livlig fantasi och humor så att man kan skriva i ett forum där folk varje dag våndas över ekonomin och mår dåligt.
Får man inte uppmärksamhet på en inloggning så kan man alltid skapa en ny allt för att slå på de som redan ligger.

Jag skrev för några veckor sen att jag inte kommer vara så aktiv för att jag inte har något speciellt att berätta, jobbar sakta fram bra saker... så det är inte jag, har knappt tittat i forumet.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Tror @Lilaros har annat att tänka på än att registrera nytt konto och skriva hitte- på- historier bara för att se om ngn skulle bli provocerad. Långsökt gissning att det skulle vara hon. Hon skriver vad hon vill från sitt eget konto ändå och jobbar på sitt varumärke :cool:

Ja, jag har inte registrerat nytt konto. Så är det, jobbar hårt på mitt varumärke och det händer inte så mycket men det är bättre än att vara i lån-spel karusell. För mig har det känts som att jag skriver något om hur det går --> folk blir provocerade fast det inte är meningen --> jag hugger tillbaka --> folk blir mer provocerade. Då känner jag bara att det är lika bra att jag inte är här för jag vill inte göra någon förbannad. Kommer uppdatera sen om jag lyckats med något kul men vet inte om eller när det sker.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Jag skrev för några veckor sen att jag inte kommer vara så aktiv för att jag inte har något speciellt att berätta, jobbar sakta fram bra saker... så det är inte jag, har knappt tittat i forumet.
Det var inte riktat åt dig.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Ja, jag har inte registrerat nytt konto. Så är det, jobbar hårt på mitt varumärke och det händer inte så mycket men det är bättre än att vara i lån-spel karusell. För mig har det känts som att jag skriver något om hur det går --> folk blir provocerade fast det inte är meningen --> jag hugger tillbaka --> folk blir mer provocerade. Då känner jag bara att det är lika bra att jag inte är här för jag vill inte göra någon förbannad. Kommer uppdatera sen om jag lyckats med något kul men vet inte om eller när det sker.
Vad är det du gör.?
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Vad är det du gör.?

Jag försöker sälja saker jag gjort själv av olika material... det enda som hänt hittills är att tre personer har visat intresse för en grej. Man vet aldrig, det kanske lyckas om man har tur och nischar sig, har rätt pris, ligger rätt i tiden men ofta känns det väldigt osäkert. Känns ändå bättre än att slänga pengarna i sjön.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Ja, jag har inte registrerat nytt konto. Så är det, jobbar hårt på mitt varumärke och det händer inte så mycket men det är bättre än att vara i lån-spel karusell. För mig har det känts som att jag skriver något om hur det går --> folk blir provocerade fast det inte är meningen --> jag hugger tillbaka --> folk blir mer provocerade. Då känner jag bara att det är lika bra att jag inte är här för jag vill inte göra någon förbannad. Kommer uppdatera sen om jag lyckats med något kul men vet inte om eller när det sker.
Okej tack. Jag vet att jag varit en åsna men jag försöker gottgöra genom att inte störa om jag bara förstör.
Du är ingen åsna alls.
Saknar dig här ❤️
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 576
Mottagna reaktioner
7 012
Poäng
4 807
Okej tack. Jag vet att jag varit en åsna men jag försöker gottgöra genom att inte störa om jag bara förstör.
finns det en åsna här så är det i alla fall inte du :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp